Země dlouhých tunelů, olivovníků a mušlí

by - 10/24/2015


Ahoj!
Máme tu 24. října. Halloween a Dušičky se blíží.
Už jen proto bych se s vámi ráda podělila o fotky z letošní rodinné dovolené v Chorvatsku! Samozřejmě jsem tam byla už před značnou dobou, ale jak možná víte, mě to všechno trvá trošku déle. Škola, lenost a opakované odmítání mého mobilního přístroje spolupracovat se mnou na tom má také svůj podíl...
Ale dost řečí! Do Chorvatska jezdíme s rodinou téměř každý rok a tentokrát jsem se ujala role fotografky a fotila jako divá. Přináším vám opravdu stručný výtah těch nejpovedenějších snímků. Doufám, že mi odpustíte moje zpoždění a zavzpomínáte na léto :)

Fotky kopírujte jedině se zdrojem!

 
Rychlá prohlídka našeho mobile home.


1. západ slunce


Pokus o jednu uměleckou (mušle jsme vylovili s tátou) / Snažila jsem se zachytit azurovou modř moře


Fotku z výšlapu do 1000 metrů nad mořskou hladinu. Podotýkám, že jsme vyráželi doslova od moře.


Tentokrát momentky ze sestupu, který byl snad ještě náročnější ne cesta nahoru.



Maják na ostrově Hvar


Scenérie

Pobřeží v záři zapadajícího slunce




Kostel a přilehlým klášterem / Zátočina s pláží


Jeden z mých outfitů / Rozlučkové foto


Co říkáte na fotky? :) Chvála, kritika, cokoliv.
Jinak oznamuji, že video bude! Už příští týden v úterý nebo ve středu, snad se úplně neleknete :D Taky přemýšlím o nějakém dočasném halloweenském oblečku blogu, who know...


You May Also Like

11 komentářů

  1. Fotky jsou úžasné, nádherné, dokonalé! ♥o♥

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky, najmä fotky mora a prírody :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tam bych se někdy chtěla určitě podívat! Krásné fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. V chorvatsku jsem byla už patnáckrát a mám to tam ráda:) Pěkné fotky, určitě jste tam měli krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam byla taky tolikrát, že už to ani nespočítám :D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky :-) Chorvatsko je moc pěkné, také tam ráda jezdím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Je to hodně oblíbená destinace a já se tomu nedivím :)

      Vymazat
  6. Krásné fotky! :) Já s rodiči na dovolenou letos už nejela, ale taky měli celkem hezké fotky. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)